Агенти змін. Освітня футурологія

Курс-лабораторія

Illustration

ПЕРШИЙ В УКРАЇНІ КУРС ПРО СЦЕНАРНЕ МИСЛЕННЯ ДЛЯ ОСВІТЯН

Ми живемо у часи, коли:● Технології змінюють освіту швидше, ніж ми встигаємо написати наказ.● Учні вчаться більше через соціальні мережі, ніж на уроці.● Освітяни вигоряють, бо «оновлення» сиплються щотижня.Але головна проблема — це не зміни. Це наші реакції на них.

Курс-лабораторія навчить вас думати як футуролог — бачити тренди до заголовків, проєктувати сценарії, уникати майбутньошоку та будувати освітню систему, яка не боїться завтра.

ДЛЯ КОГО?

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration


Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

СТРУКТУРА ЛАБОРАТОРІЇ

● 4 модулі / 4 тижні = 4 освітні експерименти● Персональний дослідницький журнал для фіксації висновків● Інтерактивні артефакти та футуристичні вправи● Спільнота практиків — чат, підтримка, обговорення ідей● Простір, де можна бути не «експертом», а дослідником майбутнього

  • Модуль 1. Далекоглядне мислення: спроба №1 побачити те, що неочевидне

    ● Експеримент: Чи вдається вам побачити майбутнє не в трендах, а в сигналах?● Фокус: Що таке foresight? Не фантазія, а стратегічна навичка.● Інструмент: Медитативна рефлексія — які зміни я не помітив(-ла) за останні 3 місяці?● Спостереження: Збір сигналів із власного освітнього середовища● Аналіз: Як мислять суперпрогнозисти? Чому лисиці виграють у їжаків?● Інтерактив: Гра з інформаційними воронками, мапа сліпих плям, коротке самарі для журналу дослідника

  • Модуль 2. Освіта як система: симптом ≠ причина

    ● Експеримент: Чи можу я побачити структуру там, де раніше бачив(-ла) лише події?● Фокус: Школа як система. Не випадковість, а взаємозв’язки.● Аналіз: Поведінка учня як результат зворотних зв’язків (feedback loops)● Інструмент: Айсберг-підхід до подій: що під водою?● Кейс: Як оцінки формують систему уникання — дослідити це у власному середовищі● Робота з ментальними моделями: Виявити глибинну установку, яка формує практику

  • Модуль 3. Форсайт і сценарії: мислення в розгалуженнях

    ● Експеримент: А що, якщо...?● Методика: 6 кроків foresight-аналізу від Amy Webb● Форма: Робота з сценаріями. Вибудовуємо альтернативні світи (ваше освітнє середовище)● Практика: Побудова власного сценарію «+10 років» для освітньої установи, де ви працюєт● Фінал: Створення маніфесту школи майбутнього та форсайт-комітету

  • Модуль 4. Кентавр-режим: як співпрацювати з ШІ, а не змагатись із ним

    ● Експеримент: Якою може бути школа, де ШІ — партнер, а не загроза?● Фокус: Хто такі освітні кентаври?● Досвід: Дослідження власного ставлення до ШІ● Інструмент: Вправи з AI — не як відповідача, а як тренера мислення● Практика: Розробка кентавр-завдання для учнів або команди● Рефлексія: Коли ШІ підсилює, а коли спрощує мислення?

  • Бонус-модуль. Як викладати мислення про майбутнє — дітям і дорослим

    ● Експеримент: Як зробити складне мислення частиною культури?● Притчі, симуляції, рольові ігри● Вправа "10-річний стрибок": лист із 2035 року до себе сьогодні● Методи навчання сценарному мисленню в класі, на тренінгу, в команді

Вартість - 999 грн

Мова курсу: українськаСертифікат підвищення кваліфікації - 30 годСпеціалізація "Освітній футуролог. Рівень 1"

Made with